poniedziałek, 14 lipca 2014

Powrót ! :/

Hejooooooooo :* Ahhhh ;/ Wiem ,wiem że długo nie pisałam . To przez to ,że pojechałam na 2 tygodnie do kuzynki i chciałam z nią spędzić czas ,a nie cały czas pisać :/ I wiecie też chce odpocząć w wakacje :/ Obiecuje ,że jak będę gdzieś jechać albo coś to Wam dzień przed napisze . Czasem też może się zdarzyć ,że nie napisze bo prostu nie będę miała czasu ,więc zrozumcie :)
Dziękuje wszystkim ,którzy mnie bronili ♥ I jeszcze raz Was przepraszam moje Aniołki ♥ 
Zaraz dodam nowy post z Newsami ,a jutro specjalnie dla Was Imaginy z gifami ;*

Ps:Jeśli ktoś chciałby mi pomóc w prowadzeniu bloga ,piszcie w komentarzach :*
Luz ;D


 A co do zlotu w Tarnowie, jeszcze nie wiadomo kiedy będzie , Jak będę coś wiedziała to napisze ;*

PA KAMA ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz