sobota, 13 kwietnia 2013

IMAGINY Z GIFAMI ! ♥

Hej :) Przed chwilką wstałam i od razu przyszłam pisać posta z imaginami , wreszcie się doczekaliście ;D

Ale jeszcze za nim zacznę z imaginami to napisze jeszcze Newsy ;)

Harry i Michael z zespołu 5SOS wczoraj za kulisami ;)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Hazz wczoraj na siłowni <3
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Louis wczoraj z fanką :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Harry wczoraj <3








Hahahahahaha :D




Z IG Harrego ♥




Perrie wczoraj :)



W ośrodku sportowym <3
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Tatuaż Louisa na klatce piersiowej. "It Is What It Is" :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Dziś odbędzie się koncert w Sheffield (Anglia) na arenie Motorpoint. :)

Niall poszedł wczoraj do toalety podczas koncertu, a Liam zaaranżował meksykańską falę. :D

Z Tumblr 1D :)













IMAGINY Z GIFAMI <3

Gdy pijesz z Louisem herbatkę
On:


Reporter się coś pyta ,a chłopcy widząc cię :


Dziecko zgubiło się więc Lou pomaga poszukać jego mamy



(T.I) zerwała z chłopakiem



Jedziesz z chłopakami na impreze


Repoeter :Jak pozuje model ?
Niall:


Ty:Obiad
1D:


R:Harry jak tam twoja dziewczyna (T.I) ?


Nie mogłaś pójść z Zaynem do kina


Zayn puszcze Ci oczko <3


Harry: Muszę wyglądać Swag


1D:Hej mała my ci pokarzemy drogę



Liam będziesz ojcem


Po chwili :



R: Gdzie byliście z (T.I) wczoraj bo nikt nie mógł was znaleźć


Jakiś Gość :I to będzie bla bla bla
Niall widząc Cię :


Liam : Harry pomyśl co to jest ?


Niall: Jestem supermenem !


Zayn chciał sam pojechać do Ciebie ,ale Liam i Harry też .;D


Louis: Jak widzę (T.I) to :


Misiek ♥


Niall : Nieeeeeee !!!!!!


Wyjeżdżasz do Polski ,ale Harry nie może tego wytrzymać i jedzie za tobą


Liam i Harry: Łazienka w tamtą stronę


Niall czeka na Cb


Harry: Prawda ,że słodko wyglądam z tymi ciasteczkami ?


Siedzisz przy ognisku z Liamem <3



Harry cały czas myśli o tobie ;


Harry: Siema (T.I)


Ty:Harry jesteś słodki !
Harry: Wiem ♥


Ty : O jejciu ajeź śłodziak


Harry zaczepia Cię na ulicy i gadacie


Harry: Specjalnie dla Ciebie (T.I) zrobiłem sobie afro ;D


Harry przy śniadaniu gdy Cię widzi prawie się dłowi


Gdy otwierasz rano oczy widzisz to:


Siedzisz sobie w pokoju gdy nagle :


Ty: Kupiłam łyżki
Liam:


Chłopak (T.I) wpadł do bagna


Ty: Poda mi ktoś ręcznik ?
1D:


Leżysz chora gdy Louis chce Ci dać buziaka :


Schodzisz rano do kuchni i widzisz to :


Kompletnie weny  nie miałam ale może choć troszeczkę wam się podoba ;)

PA KAMA ♥



7 komentarzy:

  1. super imaginy naprawdę a ja zapraszam do mnie
    imaginy: http://foreverloveonedirection1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah ;p dobre ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że mam kiebski zasięg w domu więc obraski nie chcą mi się włączyć :( ale teksty spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszeczkę się podoba? Są NIESAMOWITE !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na brak weny to wyszło ci genialnie. Czego można się spodziewać gdy będziesz robiła to z weną. Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń