środa, 30 stycznia 2013

Imaginy z gifami :)

Hej :) Jak tam w szkole i nie w szkole ? Ja na piątek napisałam imagin o Harrym bo są jego urodzinki ,a tak w ogóle będzie pewnie beznadziejny ale cóż sami ocenicie :) Teraz dodam imaginy z gifami ,a potem Fakty ,Newsy i zdjęcia Oki ?

Niall : Popatrz co zrobiłem sobie jak przygotowywałem obiad


Liam :(Twoje imię ) zostaje u nas
Harry :


Louis i Harry chcą ci się popisać :


Niall robi dla ciebie sweet focie :


Zayn:(T.I) Popatrz jak my ładnie tańczymy



Masujesz plecki Louisa :)


Ty : Harry jesteś słodki
Harry :


Niall gra dla ciebie :


Ty : Kogo kochasz najbardziej ?
Zayn: Ciebie ♥


Harry : A bilet na nasz koncert wygrywa... Twój numer

A ty :


Ty : Zayn coś się stało ?
Zayn : Nieeee :D


Zayn : Mam dziewczynę


Zayn: Harry nie martw się


Zayn gdy sie z tobą wita :


Louis : Ty ukradłaś mi marchewkę ?


Liam widzi na podłodze łyżkę:


Liaś masz 5 z matematyki


Liam gdy napisałaś do niego sms :

Louis : (T.I) W prezencie dostajesz Harrego !!!


Na razie tyle :)
Może być?
PA KAMA ♥


9 komentarzy:

  1. Fajne....Zapraszam na www.onedirectionfannumberone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do TBBA !! :D http://blogo1daga.blogspot.com/2013/03/the-best-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest świetne. Podoba mi się twój blog.
    Zapraszam na mojego:
    http://wikussiaonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fajnego bloga i imaginy też są spoko

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) Twój blog został nominowany do VBA <3 Gratuluję :)
    http://feelmagicbemagic.blogspot.com/2014/01/versatile-blogger-award-kochani-z.html

    OdpowiedzUsuń