sobota, 19 stycznia 2013

Imaginy z gifami :)

Czas na Imaginy z gifami :)

fan : patrz Liam !



Co robi Harry gdy chce ci poprawić humor ?
To :



Za każdym razem gdy Harry cię widzi :


Jak było na randce z (T.I) ?
Liam :


Pani stylistko tylko ładnie bo idę na rankę z (T.I)



Wywiad :

Co robiłeś ostatniej nocy ?
Harry :


Czy byłeś wtedy z (T.I) ?


Oto nasza stylistka (T.I)
Zayn :


Harry : Zayn coś ty taki nie w sosie ?
Zayn : (T.I) pojechała na 2 dni do babci


Harry : Witam cię moja kochana (T.I) ,jak podoba ci sie mój wryż ?




Ty na filmie one Direction 3D :)



Harry : No i pojechała


Ugotowałaś przysmak Harrego :


Harry przytula się z ciocią


Niall chce ci coś powiedzieć w telewizji



Ty: Zazdrościcie mi moich chłopaków ?




Ty : Niall kupiłam Ci czipsy


1D na twojej imprezie urodzinowej :D


Ty : Cześć , A co wy robicie w moim pokoju ?
Chłopcy :



Liam : Harry jak (T.I) cię zobaczy to ucieknie ,muszę ci poprawić te włosy



Niall : Jakby zacząć ten list do (T.I) ?



Niall : Jak przechodzi koło ciebie dziewczyna zrób tak :



Ty : Louis marchewka się skończyła



Harry : Kto sie pierwszy rozśmieje 3..2..1..


Niall : Witam cię (T.I)



Harry kogo kochasz najbardziej ?


Harry : Może być tak (T.I) ?


Liaś : Paczcie małpka



1D : My tutaj roskręcamy imprezkę



Liam : lepiej ze mna nie zadzierać


Chłopcy się z tobą rzegnają :











A i Niall jeszcze zaśpiewa ci na ostatek :)


To tyle , komentujcie czy wam się podoba czy nie :)

PA KAMA ♥

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam waszego Bloga codziennie na niego wchodze :D I morda mi się cieszy jak widzę 1D ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu na pulpicie tam gdzie mam myszke i tą strzałke mam Nialla ? xD O_o

    OdpowiedzUsuń