wtorek, 15 lipca 2014

Imagify :*

Siemanko :* Obiecane gify :)


1.Harry:Lou nie tak dużo ,bo (T.I) ucieknie !




 2. Liam:Zayn sam chciałeś, powiem to co mi mówiłeś o (T.I)
Zayn:Zamknij się !
 


3.Chłopak (T.I) : Mam już dla niej pierścionek ,oświadczę się jej
Liam:



4.Niall:No ile oni będę jeszcze robić tego kebaba
Ty:Przecież zamówiłeś go 5 sekund temu
Niall:Dla mnie to za długo
Ty:Spokojnie zaraz przyniosą
Niall:Nie wytrzymam już



Ty:Niall ????



5.Louis:Nie skapnie się ,nie ???
Harry:Coś ty ,w życiu
 


 Ty:Oh znowu coś zrobili




6.Liam:O kurde,(T.I) się patrzy , a mnie już ręce bolą ... Liam nie bądź mięczakiem !




7.Harry:


Ty:



8.1D:Powiedz ,że nasz kochasz , jak nie to skoczymy !





Ty:



9.Zayn:Gdzie ty się pakujesz
Niall: Jadę do (T.I),dłużej bez niej nie wytrzymam






10.1D:Kochamy Was !




Ty :


11.Harry:Liam dawaj słodkie selfie dla (T.I)





12.Reporter:Czy to prawda ,że (T.I) kocha innego ?
Niall:
 


13.Harry:Hej (T.I) nadal nasza dzisiejsza randka jest aktualna ?
Ty:Wypadło mi coś bardzo ważnego ... przepraszam :(
Harry : Nic się nie stało wszystko ok
*rozłącza się *





14.Ty: LOUIS !!!! CO TY ZROBIŁEŚ Z MOIM POKOJEM !!!!
Louis:Ups :D


15.Zayn:Kocham ją bardzo mocno ... dlatego robię to dla niej



*5 godzin później*
Wchodzisz do pokoju
Ty: Zayn to jest.....




Ty:Kocham cię Zayn ♥





Myślę ,że Wam się choć trochę podobały ;D Nie mam za bardzo dziś weny :D

PA KAMA ♥

4 komentarze:

  1. Świetne :D Rob je częściej np. pod informacjami co się dzisiaj działo z naszymi chłopcami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniołki ♥ Postaram się tak robić :*

      Usuń
  2. Super są, ale kiedyś były lepsze :)
    Rozbawiła mnie 10, fajne

    OdpowiedzUsuń