sobota, 19 kwietnia 2014

Nowe Info ♫

Hejooooooooo :* I jak Wam idą przygotowania do Świąt ? :) Ja muszę jeszcze tylko sałatkę zrobić :D

Nowa ikonka Hazzy na IG :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Harry w LA 17.04 :3
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Niall był na wielkanocnej imprezie Lou i Sama Teasdale w Londynie 17.04 <3
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Liaś też był :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka


Eleanor Calder, Danielle Peazer i Perrie Edwards w 2012r na MSG :')
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Jedna z fanek wstawiła zdjęcie z Harrym pisząc, że zostało zrobione wczoraj w okolicach festiwalu Coachella w Kalifornii :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Harry grał wczoraj w golfa :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Doniya Malik (siostra Zayna) ma dziś urodziny :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

PA KAMA ♥ 


2 komentarze:

  1. WOW masz super oryginalnego bloga, w bardzo pozytywnym sensie i chodzi mi tu o twórczość. Podoba mi się to, że nie zawalasz wpisów, prowadzisz je systematycznie. Wchodziłam na mnóstwo blogów, nie tylko o tejże tematyce, ale różnej i muszę Ci powiedzieć ,że Twój blog jest jednym z tych porządnych i solidnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuje ♥ Nawet nie wiesz ile te słowa dla mnie znaczą :')♥

      Usuń