piątek, 27 grudnia 2013

NEWSY I ZDJĘCIA ♥

Hejooooooo ♥ Stęskniłam się za Wami ♥ Jak tam po Świętach ? Co dostaliście pod choinke ? Ja jestem taka szczęśliwa bo dostałam gitarę , normalnie nie wierze *o* Ale to dla mnie czarna magia ,takie trudne się wydaje ;D Wszystko nadrabiam Wam , co u chłopcach się działo iwgl. :))))

Oto nas śłodziutki Theo ♥








Liam i Sophia byli 24 grudnia na zakupach w Wolverhampton  :)







A Nasz Lou grał 23 grudnia w piłkę w swoim rodzinnym mieście :)


Hazza 24 grudnia z mamą fanki  :)


Hazza 24 grudnia był w pubie :)


Z TT Liama ♥


Z IG Hazzy :)


Z IG Gemmy , rączka Harcia ;3




Z IG Doniya , dom Zayna :)



Prezenty ,które Doniya dostała od Perrie i Zayna :)



Harry we wtorek :)




Chłopcy wysłali prezenty i kartki świąteczne zespołowi :)


Liaś z rodziną Sophie w Święta :)





Baby Lux w środę (25 grudnia )  :)



Harry z Gemmą i mamą w Święta <3


Chłopcy mają zamiar zrobić sobię 3 miesięczną przerwę aż do marca ,żeby sobie odpocząć :)

Harry oglądał w środę z rodziną film " To właśnie miłość " :)

Nialler wczoraj w Mullingar :)











To ja lecę na film Jumanji ,jak zdąże ..... haha xD

PA KAMA ♥ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz