środa, 4 września 2013

POŻAR W DOMU LIAMA !!!

Hejooooooooooo :* Właśnie niedawno weszłam na kompa i przeczytałam ,że W poniedziałek w apartamencie Liama wybuchł pożar wywołany awarią grzejnika.  Liam nie ucierpiał, natomiast jego przyjaciel Andy znalazł   się w szpitalu, chłopak ma poparzenia na rękach i twarzy, jego dziewczyna potwierdziła, że stan chłopaka jest stabilny ! Biedny Andy , wracaj do Zdrowia !!! :'(

Krążą plotki, że Sophia również została poparzona w pożarze, jednak nic wielkiego się jej nie stało.

Niall osiągnął liczbę 14 mln followers na Twitterze :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Niall wybrał się wczoraj na występ zespołu The Lumineers, na iTunes Festival w Londynie :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka



Harry wczoraj na lotnisku LAX w LA :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Niall grał wczoraj w golfa z Ryanem Taylorem i innymi :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Nowe ale stare ! <3
Bezpośredni odnośnik do obrazka


WOW ! Sobowtór Harrego !
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Wracaj do Zdrowia Andy ! ♥
Dobranoc Kochani do jutra <3 Jednokierunkowych ♥


PA KAMA ♥

4 komentarze:

  1. Sobowtór Harry'ego... O ja, ale podobny! też zszokowała mnie inf. o Andym :(
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam na początku ,że to Harry ;D Z co do Andiego , biedny ....... :'(

      Usuń
  2. love harry styles love love

    OdpowiedzUsuń