sobota, 28 września 2013

Nowe Zdjęcia I Inne ♥

Hejoooooooooo ♥ Co tam U was ? Jak Wam mija sobota ? U mnie super ,byłam dziś na urodzinach kumpeli i świetnie się bawiłam :))))

Hahaha Twerk Hazzy xD


Berek xD Tak to Moi Normalni Idole xD Hahahaha xD

Eleanor do Alany na twitterze: "Kupiłam Ci prezent, aby Ci się lepiej pracowało. Dziękuję także Maxowi. Xxx" :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Dzisiejszy koncert odbył się w Perth w Australii na Perth Arena :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka



Z IG 1D <3
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Z TT Hazzy xD
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Lou dziś grał przed areną w piłkę <3
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Dodano nową datę koncertu na WWA 2014  21.06.14 - Paryż, Francja , Czekamy na Polskę !!!!

Z TT Siostry Liama ! Loki !!! ♥
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Podczas dzisiejszej próby dźwiękowej Louis miał problem ze śpiewaniem, napisał na TT:
"straciłem głos :( "
 Oby to było chwilowe !

One Direction - My heart will go on (cover) ♥ KLIK (pobierz ) ♥

Zayn wczoraj :))))
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Z IG 1D , za kulisami : KLIK :)

MileyNaTT:
"Stało się jakoś, followuję Liama. Wydaję mi się,że Directioners tego chcieli (albo mnie zhakowali) A więc Cześć LIAM"
L:Cześć x

Z IG 1D :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Z IG Jona :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Fanka która ma raka dzięki fundacji Make A Wish poznała dziś chłopców za kulisami.
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Pozdrowienia od dziadka Lou !!! :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Sophia z mamą i siostrą :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Chłopcy dziś <3
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Tu Lou miał problemy z głosem : KLIK :'(

Elcia dziś z fanką ♥
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Do jutra śłodziaki ♥



PA KAMA ♥

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję że dałaś link do pobrania covera dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah twerk Harrego chcę to zobaczyć na żywo :P jejku jaki Loki jest już duży o.O Sophie i Elka są śliczneee :) Super info skarbie :* koffam cię :D

    OdpowiedzUsuń