piątek, 6 września 2013

Newsy i Inne ;)



Hejooooooooo Kochani ♥ Nareszcie piąteczek ;D Co tam U Was Kochani ? ♥

NiallNaTT :
"Oglądam golfa. Kocham to! Cieszę się z urlopu :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Niall odpowiadał dziś na tweety fanek <3

Podobno Liam i Sophia zostali zauważeni na lotnisku we Francji, gdzie najprawdopodobniej spędzają czas wolny :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Osobisty trener 1D powiedział, że Liam jest bardziej (lepiej) wyrzeźbiony niż Harry.

Pierścionek zaręczynowy Perrie jest na liście najlepszych zaręczynowych pierścionków gwiazd :)

One Direction oficjalne potwierdziło ,że nowy album będzie nosił tytuł Midnight Memories !!! ♥
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Nowy album One Direction - "Midnight Memories" wyjdzie 25 listopada, przedsprzedaż ruszy w poniedziałek. !!!!! ♥

Awwwwwwwww Perrie na kolanach Zayna ♥ KLIK ♥

No więc u chłopców to tyle , a u Was co tam Kochani ? ♥











Znalazłam , musiałam to dodać to takie słodkie ♥




Zapraszam na mój blog o Justinie : justin-bieber-swaggie.blogspot.com ♥



PA KAMA ♥

4 komentarze:

  1. super info, udanego weekendu :) jeżeli chcesz poczytać cos mojego to zapraszam na imaginy-1d-bymilena.blogspot.com tam znajdziesz opowiadanie które piszę :) może ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i nawzajem ♥ Napewno wejdę na twój blog już wiem że jest genialny ♥

      Usuń
    2. on nie jest mój natomiast jest tam opowiadanie z Nillem mojego autorstwa :)na razie tylko 8 części

      Usuń
    3. Aha ,ale napewno przeczytam ♥

      Usuń