poniedziałek, 26 listopada 2012

Imaginy z gifami ♥

No i przyszła pora na imaginy i gif :)
Harry: Używam specjalnego kremu na gładka skórę :)
Zayn :Mogę zobaczyć


Harry: Przepucze sobie dokładnie ząbki



Gdy Liam ujrzal ciebie :



Jakże to Romantyczne ♥

Ty: Mam chłopaka
Louis : A gdzie mieszka ?


Liam : Paczcie jakie Fajnnneeeee !



Harry: nie mogę ,Co powie na (Twoje imię)



Gdy Louis widzi cie w  takiej  sukience :



Ty : HI LIAM ♥



Zayn : Patrz tam jest moja ukochana!
Harry :CO???? Ona jest moja !!!


Gdy Niall weszedl ci do łazienki :
Niall: Słuchaj (T.I.) wymysliłem dla ciebie nową piosenkę :



Niall : yyyy skusze sie :)
Louis ;Dodałem tam troche jabłka :

Louis: wbiłem sobie dzazgę
Harry:


Harry : Hiiiiiiiii (T.I.) ♥



Harry: Gdzie jest mój Misiu ?


Nie mam weny :( Ale jako tako ujdzie

PA KAMA♥





1 komentarz: