sobota, 10 listopada 2012

WITAM ♥

HI ♥ Co tam ? Nareszcie WEEKEND !

Tu wywiad Lou i Zayna dla POLSKI ! ♥ czesć 1 ♥:


Umarlam po raz Milionowy

Chłopcy wczoraj u Ellen :



Mammunniiuu jaki sweeet Narryyyy ♥





Chłopcy śpiewali WMYB i LT ♥


Niall dodał to  na twittera :



Harry !



Popłakałam się :
NARRY !





Domyślacie się pewnie co śpiewa teraz Hazz :)


♥♥♥♥


Ellen hahaahahaahah :D

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Jeeeaaaaaaa :)

Liam zrobił sobie tatuaż 5 strzałek idącym w jednym kierunku ♥



z wystepu z X Factor ♥


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Hi Harry ♥
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

To moja rączka !
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

MOJA RĄCZKA!!!!!!
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Umarłam poraz Milionowy jeden :)
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

I za kulisami ♥

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Umarłam po raz milonowy dwa :)


A tu ten cudny występ :


15.11.12 będzie można ogladnoc wywiad u Ellen :)
W poniedziałek 2 częsć wywiadu dla Polski ♥
Umre po raz milionowy trzy :)
I W PONIEDZIAŁEK PREMIERA PŁYTY TMH !!!
Nowy tatuaz Harrego ♥


Kochamy Was przez 5 minut ♥



KOCHAM WAS KAMA ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz