wtorek, 6 listopada 2012

Takie tam newsy ♥

Cześć jeszcze raz :) znalazłam parę nowych rzeczy :)

Louis i Eleanor byli wczoraj na koncercie Ed`a :)
Bezpośredni odnośnik do obrazka
chłopcy na lotnisku dzis ♥

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Ale sweeet ♥

Bezpośredni odnośnik do obrazka




Zdjęcia z sesji TMH :


Takie se znalazlam Harry hahahahaha:


Bezpośredni odnośnik do obrazka
♥LOVE♥

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Hallo czy mogę do telefonu Kamcię ?

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Harry już biegne :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Jaki Niall ♥

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Haahahahaahahhahah :D

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Harry ja cię podrapie hahahahahahah :D
Ja po tych zdjęciach ledwo żyję :D

Do jutra Directioners ,Buziaki KAMA ♥

20 komentarzy:

  1. ha ha ha ;) Ten BLOG JEST ZAJEBISTY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziutkie są te zdięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. POLECAM TEN BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ten blog jest sweet !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny Blog !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love these guys and I would like to be on their show

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥♥ LOVE ♥♥ LOVE ♥♥ LOVE ♥♥ ♥♥ ♥♥ ♥♥ AND LOVE ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam cie bardzo mi sie podoba ten Bloog

    OdpowiedzUsuń
  9. My friend love Harry 's

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zmiana bloga .Nazywam sie Roksana i bardzo lubie one direction

    OdpowiedzUsuń
  11. Tutaj Roksana twój blog jest sweet .Mi najbardziej podoba sie Harry a tobie ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Co byś zrobiła gdyby Harry zaprosił cię na randkę ? Ja bym poszła ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe czy kiedyś się poznamy? Gdzie mieszkasz? Bo ja w Tarnowie

    OdpowiedzUsuń
  14. aha może kiedyś

    OdpowiedzUsuń